poniedziałek, 21 marca 2011

Teraz i Tu :)

Moje życie pędzi niesamowicie, kolejne dni mijają, tak samo jak tygodnie. Dopiero niedawno uporałam się z sesją na uczelni, zakończyłam wiele spraw spędzających mi sen z powiek. Emocji jest wiele, jednak w sercu czuję ten niesamowity spokój. Robię to co chcę, z ludźmi których uwielbiam, nawet pociągi zaczęły jeździć zgodnie z rozkładem! :)
Wczorajszy dzień upłynął pod znakiem prób wokalnych - najpierw z Flashbackiem przed wyjazdem do Rygi (już w ten piątek bierzemy udział w II etapie eliminacji do festiwalu New Wave 2011) a następnie z Opole Gospel Choir. Obie próby niesamowicie owocne, druga dostarczyła mi nie lada wzruszeń. Bardzo dawno mnie nie było na tych spotkaniach rodzinnych, a niewiele ich jeszcze pozostało. Jutro próba do Koncertu Rosyjskiego - gramy w najbliższy czwartek we wrocławskim klubie Firlej. Te koncerty odbywają się średnio raz na rok więc zapraszam Was bardzo serdecznie na to szczególne wydarzenie! :)

Jestem silna jak dawno już nie byłam. Nie boję się - wiem, że wszystko zależy tylko i wyłącznie ode mnie!
Chwytam więc chwilę - pamiętajcie: lepiej żałować rzeczy, które się zrobiło niż tych, które chciało się zrobić a zabrakło na nie odwagi! Teraz i tu :) If you know what I mean ;)

Brak komentarzy: