wtorek, 26 lutego 2008

Majówka cdn.



Zwyzięzcą jeeeest..... Paryż!

:)

Prawdopodobnie, trwają obecnie rozmowy na temat naszego wynagrodzenia, co lekko podburza mi krew. W takich chwilach przypominam sobie słowa taty sprzed roku, gdy bardzo obawiałam się podróży. Powiedział, że żyje się tylko raz i kiedy mam okazję przeżyć coś naprawdę fajnego, zobaczyć piękne miejsce to dlaczego z tego nie skorzystać? Na ten Paryż nastawiałam się już od bardzo dawna, miałam co prawda pracować na innym campingu jednak okazało się, iż nie ma to najmniejszego sensu gdyż nasi klienci byliby cały czas właśnie w Paryżu a nie na campingu. Stąd pomysł mojego szefostwa by wysłać mnie na camping PA22 Berny Riviere. Camping o wiele ładniejszy niż ten z poprzednich planów.

http://www.la-croix-du-vieux-pont.com/

Tak tak - gospoda urządzona w wiejskim stylu.. no i zobaczę nowości naszej formy - Tree house'y oraz GITy. Hmmm, dla nie wtajemniczonych tłumaczę - na dwóch campingach w ofercie angielskiego Eurocampu można wynająć luksusowe domki (takie normalne w pełni wyposażone domky) i to są te GITy oraz domki na drzewach! Za niewielkie pieniążki :) Ale uważam, że to całkiem ciekawa propozycja, człowiek może poczuć się znów jak dziecko i pomieszkać sobie na drzewie w wyposażonym we wszystie gadżety domku drewnianym z tarasem pomiędzy drzewami...

Tak sobie czasami myślę, że lubię moją pracę..

Zobaczymy czy polecę czy nie polecę..

Brak komentarzy: