sobota, 23 października 2010

Twój cyrk, Twoje małpki

Wiem, że każdemu przytrafia się czasem sytuacja, w której zderza się przeszłość z teraźniejszością. Mi zdarzyło się to dziś kilkukrotnie. Jestem teraz niesamowicie pozytywnie nastawiona do świata. Wiem już co jest moim priorytetem na najbliższy czas - znalazłam synopsis mojej nienapisanej jeszcze książki! Gwarantuję Wam, że będzie ona przepiękna oraz dostarczy Wam wzruszeń. Jednak co najważniejsze - pozwoli Wam lepiej poznać świat, do którego bardzo często uciekam. Ten, w którym czuję się bardzo bezpiecznie. Ale to dopiero za jakiś czas :)

Dziś. Dziś dzień? Nie - dziś noc ;) Do rzeczy - "to, co cenię w facetach kurom się odcina". Ten cytat idealnie opisuje co mi na myśl przyszło, gdy patrzyłam na tłum lansujących się samców. Oni naprawdę myślą, że pieniądze zatuszują brak lotnego umysłu czy też niekompletność aparycji. Niech żyją zatem w błogiej nieświadomości. Szkoda, że wśród tłumu znaleźli się i tacy, których nie posądzałam o tak tanie sprzedawanie swojej godności. Ale to tylko moja teoria płytkości, zawsze mogę nie znać szczegółów zaistniałych sytuacji ;) Czy przesadzam? Nie - jestem dobrym obserwatorem i w odróżnieniu od co poniektórych szybko kojarzę fakty. Natchnęło mnie to jednak znacząco. Wiem, że nie mam z tym anonimowym tłumem nic wspólnego, a co lepsze - nie chcę mieć ;) Czas dobroci dla zwierząt uważam za zakończony.

Dzięki Asi Ash dzisiejsza noc w Platinium okazała się być najlepszym czasem spędzonym dotychczas w tym klubie :) Było super! Dziękuję i dobranoc :)

Brak komentarzy: